مرسانامرسانا، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 27 روز سن داره

مرسانا عسل بابا

زردی

1392/1/6 2:53
نویسنده : بابا
704 بازدید
اشتراک گذاری

اولین روزی که مرسانا چشمش رو توی خونه باز کرد نوک دماغ کوچولوش زرد شد. ما هم بردیمش پزشک عمومی . گفتم آقای دکتر احساس میکنیم کمی زرد شده. دکتر گفت کمی نه خیلی زرده زود برید بیمارستان اطفال ( ابوذر) آزمایش خون بگیرند و درجه زردی رو مشخص کنند. ما هم دستپاچه رفتیم بیمارستان حالا بماند که من تحمل نداشتم ببینم از دختر گلم خون میگیرن و اون گریه میکنه به هر حال بعد از ٣ ساعت جواب آماده شد و گفتند درجه زردی نی نی ما ١٤ شده و باید بستری بشه ولی من قبول نکردم بیمارستان دولتی بستریش کنم و بردمش بیمارستان خصوصی آریا که اونجا متولد شده بود. اونها هم دوباره آزمایش گرفتند و گفتند شبی ٦٠٠ هزارتومان هزینه بستریش میشه ولی میتونید با شبی ٥٠ هزارتومان دستگاه را اجاره کنید  ببرید توی خونه درمان کنید و حالا ٢٨ساعته عزیز دلم زیر دستگاه خوابیده و ما هم با توکل منتظر بهتر شدنش هستیم شما هم دعا کنید

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان سارا
6 فروردین 92 3:33
سلام. پویان کوچولوی ما هم زردی داشت، اونم 19، سه روز بستری شد و الان هم که هشت ماهشه، نگران نباشین... بیشتر به خاطر نابالغ بودن کبد بچه ها در بدو تولده، اگه شیر مادرش رو خوب بحوره زودتر اون رنگدونه ها دفع میشن... انشاالله سالم و سلامت میاد پیشتون... عیدتون هم مبارک
مادر آینده
6 فروردین 92 7:24
انشاءالله به زودی خوب بشه مرسانای عزیز